Air Max, a „Just do it” egyik zászlós hajója

A „Just do it” szlogent szinte kivétel nélkül mindenki ismeri a világon, amire a Nike számtalan reklámkampányt kreált. A frappáns mondat mögött meghökkentő történet áll. Ez ugyanis nem egy sportcsillagtól, hanem egy kivégzését váró férfitól ered.

playsport_39_het_1.jpg

„Let’s do it”-ból lett „Just do it”

A Nike minden országban ismert jelmondatához az ihletet egy gyilkosságért elítélt férfi adta, aki a kivégzőosztag előtt annyit mondott „Let’s do it!”. A marketinges, akit a szlogen kitalálásával bíztak meg, egy telefonbeszélgetés alkalmával hallotta ezt a történetet. Innen eredt az ötlet, melynek nyomán a „Just do it” megszületett egy apró szó kicserélésével. A kampány első sorozata egy 80 éves futóról szólt, amihez azóta számtalan híresség adta nevét. Az egyszerű, könnyen felidézhető szavak üzenete mindenkinek segít a céljai elérésében, mindezt a saját tempójukban. A „Just do it” a brand számára egyet jelent a csapattal, akik elég bátrak a saját vízióik megvalósításához, ezzel arra ösztönözve a vásárlókat, hogy merjenek nagyot álmodni.

Az Air Max évtizedek óta elérhető

A márka kedveltsége töretlen mind a sportolók, mind a hétköznapi emberek körében. Az egyik, évek óta keresett termékük az Air Max, ami sokszínűségének köszönhető: a kifejezetten sportos stílus mellett a visszafogottan nőies darabok ugyancsak képviseltetik magukat. A hangsúly minden esetben a kényelemen van, amiről egyik darab esetében sem kell lemondani. A komfort iránti igény egyébként nagyon széles körben van jelen, az edzőcipőt gyakorlatilag bármilyen szett mellé felveszik. A lábbeli az utóbbi években a farmernadrágokon túl a szoknyákhoz, ruhákhoz ugyancsak előszeretettel került kiválasztásra a sztárok körében is.

2010-től újra népszerű

Az 1987-ben napvilágot látó modell a hazai és a nemzetközi piacon egyaránt tarolt. A légtalpával az elődeihez viszonyítva sokkal nagyobb párnázottságot garantál, ezzel lett népszerű a sportolók körein kívül is.  A számtalan színben és mintázattal elérhető darabok 2010-től élik igazi reneszánszukat, hiszen a kényelmes lábbeli nem csak a sportolóknak jár. Érdekesség, hogy a piacra dobásnál az emberekben felmerült a saroknál lévő légtalp kilyukadásától való félelem. Ez természetesen csak tévhit, hiszen a cipő kialakítása, valamint a felhasznált anyagok miatt ez gyakorlatilag lehetetlen.